vineri, 5 decembrie 2014

Clujul colindelor

Cei care mă cunosc știu că sunt înnebunită după colinde. Așa că am căutat pe tot internetul, în sus și-n jos, după concertele de colinde care vor avea loc la Cluj înaintea Crăciunului. Asta e lista mea, voi încerca să mă duc la cât mai multe din ele, în limita timpului și banilor. Dacă mai știți despre ceva interesant, vă rog să puneți în comentarii și o să mă străduiesc să le adaug în listă

joi, 11 decembrie, ora 19.00 - Ioan Bocșa - sala Auditorium Maximum

sambata, 13 decembrie ora 19.30 - Vienna Classic Christmas - Casa de Cultură a Studenţilor

duminica, 14 decembrie ora 19.00 - Best of Vienna - Casa de Cultură a Studenţilor

miercuri 17 decembrie, ora 20.00 - Stefan Hrusca - Casa de Cultura a Studentilor

vineri 19 decembrie ora 19.00 - Nu-i lumina Nicari, Grigore Lese si invitatii - Sala Polivalenta
  P.S. Dacă doriți să mă ajutați să fac o faptă bună de crăciun, vă rog să citiți si articolul meu anterior.

Audiție plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu